VO
Výzva na predloženie cenovej ponuky
podľa §9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predmet zákazky
tlačiarenské služby a tlačenie knižných titulov (služba)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Občianske združenie Phoenix – Phoenix Polgári Társulás
Sídlo: Pri Šajbách 14A, 83106 Bratislava
Krajina: Slovenská republiky
Štatutárka: Mgr. Liliana Bolemant, PhD.
IČO: 30799881
DIČ: 2023554368
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa, a. s.
Číslo účtu: SK91 0900 0000 0050 3626 3585
Kontaktná osoba: Mgr. Liliana Bolemant, PhD.
Telefón: 0918619422
2. Predmet zákazky: knižné tituly podľa opisu predmetu zákazky
3. Opis predmetu zákazky
3.1. Názov titulu: Eleonóra Jankovic: A világ túloldalán
Formát: 120X160 mm
Rozsah: 288 str.
Náklad: 1500 ks.
Papier: 80 g
Farebnosť: 1+1, obálka: 4+0, 250 g pohľ. kartón
Predpokladaná cena: 1500,- €
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky
4. Zmluvný vzťah: Objednávka, dodací list, faktúra, platobný príkaz na úhradu.
5. Miesto dodania predmetu zákazky: OZ Phoenix, Pri Šajbách 14A, 831 06 Bratislava
6. Termín dodania: do 30 dní.
7. Lehota na predloženie cenovej ponuky: 20.11.2015
8. Ponuku je potrebné doručiť na adresu verejného obstarávateľa
elektronickou formou na adresu: liliana.bolemant@gmail.com
9. Lehota na predkladanie ponúk uplynie: 7.11.2015
10. Vyhodnotenie ponúk: Hodnotená bude len celková zmluvná cena s DPH. Komisia pridelí poradie od najnižšej ceny po najvyššiu cenu. Úspešným (prvým) sa stane ten uchádzač, ktorého vyhodnotená ponuka bude obsahovať najnižšiu celkovú zmluvnú cenu s DPH
11. Podmienky účasti: Doklad o oprávnení podnikať (napr. výpis zo živnostenského resp.
obchodného registra). Pri predložení ponuky uchádzač predloží len neoverenú fotokópiu
dokladu.
12. Obsah ponuky: Cenová ponuka, doklad podľa bodu 10.
13. Požiadavka na predloženie cenovej ponuky: Uchádzač predloží iba jednu cenovú ponuku.
Cenová ponuka musí byť vyjadrená v €.
14. Požadované obchodné podmienky predmetu zákazky: Obchodné podmienky sú ponúknuté
a dohodnuté obchodné zvyklosti zachovávané všeobecne v príslušnom obchodnom odvetví.
Objednávka s úspešným uchádzačom nesmie byť v rozpore s týmito obchodnými
podmienkami.
15. Kritérium na hodnotenie ponúk: Najnižšia celková zmluvná cena s DPH (konečná cena).
16. Ďalšie informácie:
16.1.
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa pri postupe zadávania zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nie je možné podať žiadosť o nápravu ani námietky v
zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
16.2.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronicky (e-mailom).
16.3.
Všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali bude bezodkladne oznámený výsledok vyhodnocovania ponúk.
16.4.
Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná záväzná objednávka v súlade s cenovou ponukou
16.5. Dôvody zrušenia zadávania zákazky:
– Nebola predložená ani jedna ponuka.
– Ani jeden uchádzač nesplnil podmienky výzvy.
– Ani jedna z predložených ponúk nevyhovuje požiadavkám verejného obstarávateľa.
– Zmenili sa okolnosti, za ktorých bola výzva zverejnená
Liliana Bolemant
Štatutárka OZ
Bratislava, 7.11.2015